+
۱

۳۰ نکته برای پیشرفت در کسب و کار های محلی (اینجا کلیک کنید)

۳۰ نکته برای پیشرفت در کسب و کار های محلی

اگر جز صاحبان کسب و کار جدید باشید، یکی از مسائل مهمی‌که پیش روی شما هست، معرفی کسب و کار و فروش بالاتر محصولات می‌باشد.


اکثر شرکت‌ها و تولیدی‌ها از محله‌ها شروع و به‌تدریج دامنه فروش خود را به کشور و در موارد زیادی به فروش‌های بین‌المللی رسیده‌اند. اما این پیشرفت نیازمند مواردی هست که باید رعایت شود. کیفیت‌بالای محصول، قیمت پایین و مواردی از این قبیل یکی از دلایلی هست که باعث نگهداشتن مشتری‌های‌های قدیم و یافتن مشتری‌های جدید می‌شود اما سرعت زیادی ندارد. بحث تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، آگهی‌نامه‌ها و … نیز کمک شایانی به فروش محصولات و مطرح شدن نام شرکت شما می‌شود. اما در این روزها که زندگی آنلاین به جزئی جدانشدنی از زندگی تبدیل شده، کسب و کارها نیازمند به روز شدن هستند.
در این نوشته یک‌آزاداندیش به سراغ ۳۰ نکته‌ای رفتیم که به شما در این راه کمک شایانی می‌کند.

۱- برای برندتان، لوگو بسازید

شاید با خنده از کنار این گزینه رد شوید و حتی از خواندن ادامه متن هم پرهیز کنید اما گول نخورید. اولین راه‌حل ساخت لوگویی تاثیرگذار، جذاب و مشخص هست. نرم‌افزارهای زیادی هستند که به صورت رایگان به شما کمک می‌کنند که لوگو بسازید اما اگر به دنبال طرحی جذاب هستید و یا اگر ایده‌ای دارید، طرح آن را بر کاغذ بیاورید و این کار را به گرافیست‌ها بسپارید.

۲- وب‌سایت بسازید.

این روزها سایت یکی از نیازهای اولیه شرکت‌ها و تولیدی‌ها برای یافتن مشتری‌های جدید و معرفی محصولات‌شان هست. سایتی طراحی کنید که در تمامی‌مرورگرها و سخت‌افزارها (کامپیوتر، تبلت، موبایل و … ) به درستی نشان داده‌شود. از راهنماهای گوگل‌وبمستر استفاده کنید و تا سایتی به‌روز داشته باشید.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید