+
۱

پایان نامه دکتری علوم اجتماعی (اینجا کلیک کنید)

پایان نامه دکتری علوم اجتماعی

پایان نامه دکتری علوم اجتماعی
در پایان نامه دکتری علوم اجتماعی بررسی رابطه معلم و ESD به عنوان چالشی نو در عنوان بسیاری از از این نوع پایان نامه به چشم می خورد. بررسی و مطرح کردن این چالش ها برای تربیت معلم هزاره سوم از اهداف اصلی انجام پایان نامه دکتری علوم اجتماعی می باشد. در این نوع پایان نامه می خوانیم که در بسیاری از کشورها جهت مرتبط نمودن آموزش به چالش های اجتماعی, اقتصادی و زیست محیطی در جهان امروز گرایش های مختلف و متفاوتی وجود دارد. به طور کل می توان گفت که آموزش برای توسعه پایدار در مطالعات این نوع پایان نامه رویکردهای یادگیری را تحت تاثیر قرار می دهد و پیش برنده سازوکارهایی است که به دانش آموزان و کسانی که قرار است تحت تعلیم و تعلم قرار بگیرند برای سوال پرسیدن، تجزیه و تحلیل، تفکر انتقادی و تصمیم گیری در همکاری با دیگران کمک می کند. در انجام پایان نامه دکتری علوم اجتماعی بررسی سازوکارهای نوآورانه برای یادگیری مربوط به تغییرات در دانش و درک در دانش آموزانی است که در آینده، از توسعه پایدار حمایت خواهند نمود. در اهدف این نوع پایان نامه می خوانیم که شرط کلیدی برای بکارگیری موفق آموزش برای توسعه پایدار حمیت معلملن و مربیان است و معلمان باید برای بکارگیری توسعه پایدار آماده شوند. انجام این نوع پایان نامه با استفاده از مطالعه اسنادی صورت می گیرد. در نتایج پایان امه دکتری می خوایم که معلمان را به عنوان مهم ترین عوامل تغییر در آموزش برای توسعه پایدار می باشندکه تاثیر زیادی در یادگیری دانش آموزان دارند چرا که یک دانش آموز بیشتر از برنامه درسی رسمی مدرسه, از معلمان یاد می گیرد همچنین در نتیج پایان نامه دکتری ذکر شده است که بر خلاف تصور معمول دانش آموز حتی هنجارهای فرهنگی، ارزش ها و رفتارها را نیز از آموزش ها و رفتارهای معلم بدست می آورد.
نویسنده: حاجی زاده
تاریخ انتشار2016.11.30
سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری علوم اجتاعی
مقاله ISI

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید