+
۱

پایان نامه دکتری سیاستگذاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک) (اینجا کلیک کنید)

پایان نامه دکتری سیاستگذاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک)

پایان نامه دکتری سیاستگذاری بازرگانی (مدیریت استراتژیک)

یکی از موضوعات جدید و در عین حال پر طرفدار در میان محققان دکتری مدیریت استراتژیک جهت انجام پایان نامه دکتری مدیریت مبحث بسته بندی می باشد. بسته بندی یک مفهوم مطلق نیست بلکه آنچه از تعریف بسته بندی در پایان نامه دکتری سیاست گذاری بازرگانی می خوانیم یک تعریف نسبی است یعنی ذات و کیفیت آن وابسته به چیز دیگری است در این نوع پایان نامه، یک مفهوم کلی و نسبی که نشانه ها و حد و مرز مطلق ندارد برای بسته بندی ذکر شده است. در پایان نامه دکتری مدیریت استراتژیک می خوانیم که بسته بندی در مرکز تقابل شش الزام مشتری قرار دارد. این الزامات شامل قوانین و ضوابط ،تدارکات، بازار، محیط زیست و نقطه فروش می شود. در پایان نامه دکتری سیاست گذاری بازرگانی می خوانیم که امروزه به دلیل افزایش تجارت جهانی و همچنین سبک زندگی جدید، کوچکتر شدن خانواده ها و تمایل مصرف کنندگان برای راحتی, بنابراین امکان رشد در این صنعت بیشتر از گذشته وجود دارد. مطالعات نشان می دهد که از سال 1990 افزایش تقاضا بر روی بسته بندی، به ویژه مسائل زیست محیطی بسته بندی معطوف شده است و طبق این مطالعات در دسامبر 1994 اتحادیه اروپا پیشنهاد برای دستور العمل بسته بندی را پذیرفته است. در پایان نامه دکتری مدیریت استراتژیک هدف از این دستورالعمل را به حداقل رساندن زباله های بسته بندی وبازیافت مواد ذکر کرده اند هدف در این نوع بسته بندی این است که کمتر به دفع نهایی منجر شود. وجود نگرانی های زیست محیطی در تحقیقات پایان نامه مدیریت استراتژیک از ملاحظات مهم برای بسیاری از مشتریان در صنعت بسته بندی می باشد. در این نوع پایان نامه محقق به دنبال بسته بندی محصولاتی است که نه تنها بهتر و ارزانتر است بلکه سبزتر نیز باشد. لذا در این نوع پایان نامه بسته بندی سبز به عنوان یک نقطه مثبت فروش برای بسیاری ازکشورهای اروپایی است ذکر شده است و رقابت برای توسعه مواد مقرون به صرفه ای است که می تواند در بازار عرضه دارای اعتبار سبز باشد همچنین کارایی بسته بندیهای متعارف را نیز داشته باشد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2016.12.19

سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری مدیریت

مقاله ISI

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید