همه میدانیم که کلمات توانایی نفوذ بالایی دارند اما بسیار سخت است که تشخیص دهیم متنی که در مقاله، وبلاگ و یا رسانههای اجتماعی منتشر میکنیم چه مقدار بر مشتری تأثیر دارد و او را مجاب میکند تا محصول شما را بخرد. چالش حال حاضر ما این است که چگونه چرخهی محتوا را با استفاده از منابع مختلف به صورتی تغییر دهیم تا خریدار قبل از خریدن تصمیمش را گرفته باشد که محصول شما را میخواهد یا آن را بهراحتی نادیده گرفته و به دنبال محصول شرکت دیگری برود.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید