+
۱

چگونه بازگشت سرمایه‌ی بازاریابی محتوا را تثبیت کنید • موجیتال (اینجا کلیک کنید)

چگونه بازگشت سرمایه‌ی بازاریابی محتوا را تثبیت کنید • موجیتال

همه می‌دانیم که کلمات توانایی نفوذ بالایی دارند اما بسیار سخت است که تشخیص دهیم متنی که در مقاله، وبلاگ و یا رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنیم چه مقدار بر مشتری تأثیر دارد و او را مجاب می‌کند تا محصول شما را بخرد. چالش حال حاضر ما این است که چگونه چرخه‌ی محتوا را با استفاده از منابع مختلف به صورتی تغییر دهیم تا خریدار قبل از خریدن تصمیمش را گرفته باشد که محصول شما را می‌خواهد یا آن را به‌راحتی نادیده گرفته و به دنبال محصول شرکت دیگری برود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید