مشتریان امروزی نهتنها دیگر روشهای قدیمی بازاریابی محتوا را قبول ندارند بلکه روشهای قدیمی بازاریابی محتوای آنلاین را هم رد میکنند؛ اما امروز برایتان سهراه حل پیشنهاد میدهم تا با روش ” آموزش دهید، نفروشید ” بازاریابی محتوای خود را به بهترین نحو بهینه کنید.
ایدهی آموزش بجای فروش، دنیای بازاریابی را روشن ساخت که این مسئله خیلی مهم است و در حال حاضر نیز هستهی بازاریابی محتوا را تشکیل میدهد.” آموزش دهید، نفروشید ” دقیقاً نقطهی تمایز بین تبلیغات و بازاریابی محتوا است.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید