نام هاي تجاري در اقتصاد فعلي جهان، به عنوان يكي از اركان اصلي و اساسي كسب و كار به شمار ميروند. هر نام تجاري براي اينكه قدرتمند شود بايد بتواند هويت خود را به درستي در دوران تولد و شكل گيري نام تجاري ايجاد كند و در زمان هاي مختلف با نوآوري، تصوير خود را در ذهن مصرف كنندگان، بهبود بخشد. امروزه هويت نام تجاري همانند سرمايه، براي سازمان و محصولات آن ارزش میآفريند. يك نام تجاري، براي آن كه قدرتمند باشد، وظيفه دارد كه نسبت به هويت خود وفادار باشد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید