برخی از شعار ها با به بازی کشاندن نام برند به شیوه ای خلاقانه به ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند؛ مانند شعارهایی مانند «Citi هرگز به خواب نمی رود.» (برای Citi Bank) یا « با B&Q همه کار ممکن است» برخی دیگر از شعارها با ایجاد روابط ضمنی قدرتمند میان برند و ردهی محصولات و خدمات ارائه شده، نقش تاثیرگذاری در افزایش آگاهی از برند دارند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید