امروزه گوگل چيزي بيش از لينكهاي آبي را در نتايج جستجوي خود به كاربر نشان ميدهد و بزودي كاربران قادر خواهند بود اطلاعات درستتري را در جواب سوالات خود در نتايج جستجو و در بالاي فهرست نتايج پيدا كنند. اين موضوع را روزنامه والاستريت طي مصاحبهاي با مدير ارشد جستجوي گوگل، اميت سينگهال (Amit Singhal) مطرح كرده است. بنابراين گوگل قصد دارد بهوسيله «تركيب و وارد كردن فناوري جستجوي معنايي و روند فهم مفهوم واقعي كلمات در جستجو» پاسخهايي به واقعيت نزديك تر به كاربر خود ارائه كند.
بسياري از كارشناسان بويژه درامور سرويسهاي معنايي معتقدند كه: «اين مساله انكارناپذير است كه حجم فزاينده اطلاعات تاييد شده، روزبهروز قابليت تبديل موتورهاي جستجو به موتورهاي پاسخگويي را افزايش ميدهند.» اين در حالي است كه گوگل بيشتر تمركز خود را روي «دادههاي ساختيافته» قرار داده است و تلاش ميكند كوئريهاي جستجو را با پايگاه دادهاي كه مشتمل بر صدها ميليون موجوديت از افراد، مكانها و ديگر چيزهايي كه آن شركت طي دو سال گذشته جمعآوري كرده است، بهتر و مناسبتر ارتباط دهد.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
1 دیدگاه