+
۱

روش های بهبود روابط پرسنل یک سازمان | شرکت مهندسی کسرا (اینجا کلیک کنید)

“روابط بین افراد سنگ بنای منابع انسانی است” صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند این‌گونه فکر کنند که عملکرد کارکنان به نوع کار و همچنین حجم کاری که انجام می‌دهند ارتباط دارد، اما روابط بین اعضا نیز به همان اندازه مهم است. بخصوص در زمانی که کارکنان نیازمند کمک دیگر اعضای شرکت باشند. ارتباط نادرست با همکاران، تاثیر منفی بر کل فرآیند کاری می‌گذارد و می‌تواند روحیه یک تیم را تحت تأثیر قرار دهد و در نهایت بر فرهنگ سازمانی اثر گذار باشد.

مدیریت منابع انسانی در پیگیری این موارد نقش مهمی دارد. بهبود روابط بین کارکنان می‌تواند مزیت‌های فوق‌العاده‌ای بر کسب و کارها داشته باشد. در این مقاله سعی می‌کنیم به چند مورد از آن‌ها که می‌تواند به شما کمک کند اشاره کنیم.

 

رای دهندگان

kasraco  

دیدگاهتان را بنویسید