+
۱

تصمیم گیری مخاطبان (اینجا کلیک کنید)

تصمیم گیری مخاطبان

صمیم گیری مخاطبان در مبحث بازاریابی مهم ترین بخش و مبحث می باشد در گذشته و در دیدگاه سنتی مشتری وارد یک فروشگاه می‌شود، تمام محصولات را مقایسه می‌کند، قیمت‌ها را هم بررسی می‌کند و با توجه به تبلیغاتی که از قبل دیده و اطلاعاتی که دارد بهترین تصمیم خرید را می‌گیرد. در این رویکرد فرض می‌کنیم تصمیمات خرید مشتری تدریجی، منطقی و با توجه به اطلاعات عمیقی است که کسب کرده است

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید