+
۱

بودجه‌ی تبلیغات در سال ۲۰۱۶ • موجیتال (اینجا کلیک کنید)

بودجه‌ی تبلیغات در سال ۲۰۱۶ • موجیتال

درچند سال اخیر تبلیغات دیجیتال رشد چشم گیری داشته است به طوری که شرکت ها سال به سال بودجه ی تبلیغات بیشتری برای آن در نظر میگیرند. اما در سال ۲۰۱۶ که در آن هستیم شاهد آن هستیم که بیش از پیش به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال توجه میشود. گویا این روش بازاریابی با تنوع و راه کار های بی نظیری که دارد توانسته است جای خود را میان شرکت های مختلف باز کند و اثرات شگفت انگیزی بر آنها بگذارد

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید