+
۱

اشتباهات مهلک بازاریابی برای استارتاپ ها (اینجا کلیک کنید)

اشتباهات مهلک بازاریابی برای استارتاپ ها

اجرایی کردن یک ایده تجاری ، به نوعی طی کردن یک منحنی یادگیری محسوب می شود. اگر در مراحل اجرای طرح خود ، دچار هیچ اشتباهی نشوید ، به احتمال زیاد ریسک گریز هستید. استارتاپ های زیادی همواره در رفت و آمد هستند؛ خوب ، بد ، زشت. اما چه اشتباهاتی در حوزه بازاریابی ممکن است به توقف فعالیت یک استارتاپ منجر شود؟ در این مطلب ۷ مورد از مهمترین آنها را بررسی می کنیم.

 

رای دهندگان

behman  

دیدگاهتان را بنویسید