+
۱

npi چیست؟ معرفی محصول جدید به بازار چگونه انجام می‌شود؟ (اینجا کلیک کنید)

همه ساله نمایشگاه‌های عظیمی برگزار می‌شوند که شرکت‌ها تمام محصولات جدید را به امید جلب توجه توزیع کنندگان، نمایندگی‌ها و مشتریان آینده‌نگر در آن به نمایش می­‌گذارند. نمایشگاه­ اتومبیل، نمایشگاه الکترونیکی و نمایشگاه کشاورزی فقط نمونه‌­هایی از این موارداند. بیش­تر شرکت­‌های تولید کننده سالانه در یک یا چند نمایشگاه مختلف که در سراسر جهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. آن‌ها به طور مداوم محصولات موجود را بهبود می‌بخشند و جدیدترین مدل‌ها را معرفی می‌کنند. آنچه بسیاری از مردم آن را نمی‌بینند یا حتی به آن فکر نمی‌کنند، تمام کارهایی است که در طراحی، توسعه و معرفی محصولات جدید دخیل بوده است.

معرفی محصولات جدیدی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند، به اطلاعات صحیح و کامل ، زمان و منابع اختصاصی کل سازمان نیاز دارند. شرکت‌هایی که در طراحی و توسعه یک محصول جدید یا توسعه محصول موجود موفق هستند، از یک روند سازمان یافته و برنامه ریزی شده پیروی می‌کنند. معرفی محصولات جدید (NPI) کمک می‌کند تا همه منابع مناسب در زمان مناسب با هم جمع شوند

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید