+
۱

روش های بهبود تجربه کاربری (اینجا کلیک کنید)

روش های بهبود تجربه کاربری

در یک تعریف ساده ، تجربه کاربری را می توان کلیه تجربیاتی دانست که یک کاربر در نتیجه کارکردن و گشت و گذار در فروشگاه شما کسب می کند. این تجربه شامل همه جنبه های دیداری ، شنیداری ، زیبایی شناختی ، قابلیت استفاده (Usability) ، تجاری و حتی تجربیات پس از خرید خواهد بود. تجربه کاربری یا تجربه مشتری بیانگر و تعیین کننده «حس» ، «طرز تفکر» و «عملکرد» او خواهد بود.

 

رای دهندگان

behman  

دیدگاهتان را بنویسید