در هفته گذشته، صفحههای گوگل پلاس برای کسب و کارها (Google+ Pages for Businesses) رونمایی شد و تمامی صحبتها درباره چگونگی گذرکردن شبکه اجتماعی غول جستجو از صفحه طرفداری فیسبوک بود. تعدادی از برندهای جهانی و کسب و کارهای محلی قبلا صفحههای گوگل پلاس خود را برقرار کرده بودند. قابل ذکرترین قابلیت صفحههای گوگل پلاس برای کسب و کارها، تابع اتصال مستقیم است که به کسب و کارها اجازه میدهد با استفاده از یک + بعد از تایپ نام یک برند، براحتی یافت شوند. صاحبنظران رسانههای اجتماعی به این مساله اشاره کردهاند که صفحههای گوگل پلاس نمیتواند جای صفحههای پرطرفدار فیسبوک را بگیرد (البته فعلا). بله، 800 میلیون کاربر درمقابل 40 میلیون کاربر میتواند باتوجه به ارزش یک شبکه اجتماعی، یک جنگ تمامعیار راه بیندازد!
آیا گوگل فقط برای این که یک شبکه اجتماعی داشته باشد، گوگل پلاس را منتشر کرده است؟ صحبتهای زیاد درباره نبرد گوگل پلاس با فیسبوک نشان میدهد که فیسبوک واقعا یک رقیب خطرناک برای شبکه اجتماعی گوگل بهحساب میآید. ولی کمی صبر کنید ؛ گوگل پلاس توییتر را فراموش نکرده است. همه ما میدانیم که محتوا به وب نیرو میدهد و بدون محتوایی که توسط کاربر تولید میشود، شبکههای اجتماعی به یک مکان متروک تبدیل خواهند شد.
خانه
» تکنولوژی »
توسعه وب »
تلاش پلاس براي رسيدن به جايگاه اصلي خود - گوگل، توييتر را فراموش نکرده است
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید