با گسترش تکنولوژی ارتباطات هر روزه ابزار جدیدی در اختیار کارشناسان عملیات روانی قرار میگیرد. در جنگ جهانی دوم نازیها با حداکثر توان از دو رسانه سینما و رادیو استفاده نمودند.و اکنون نیز این ابزار به خصوص سینما مورد استفاده محافل صهیونیستی قرار میگیرد در کنار این ابزار ،صنعت نو ظهور بازیهای رایانه ای به علت خصوصیات ویژه خود به ابزار نوین عملیات روانی تبدیل شده اند ولی متاسفانه تا کنون به این محصول فرهنگی توجه جدی نشده است.با بررسی کمیو کیفی بازیهای رایانه ای میتوان به میزان تاثیر گذاری این صنعت نسبت به سایر صنایع مانند صنعت فیلمهای سینمایی پی برد.عواملی کمیچون مدت زمان صرف شده توسط کاربر و عوامل کیفی چون گرافیک،صدا و تعامل، ابتکار سیر داستان، کنجکاوی، پیچیدگی وتخیل، منطق، حافظه،بازتابها، مهارتهای ریاضی، چالش حل مساله و تجسم از جمله جنبههای فنی، روانی و فردی است که کاربر را جذب بازیها ی رایانه ای میکند.کار مستقل، مداومت در بازی، لذت بردن از بازی، مشارکت فعال، تعامل مشارکتی، ساختار گروهی، یادگیری، رقابت یا همکاری گروهی و فرصتهای برابر در بازی ازجمله عواملی است که در فرد برای ادامه بازی ایجاد انگیزه میکند.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید