چندی پیش Sony خبر ساخت بازی ای به نام Sorcery را برای PS Move داد، و تاریخ عرضه ی بازی نیز بهار ۲۰۱۲ در نظر گرفته شد. Brian Upton کارگردان هنری پروژه در Sony Santa Monica، احساس میکند که این بازی توانایی های Move و اینکه چرا Move نسبت به Kinect یا Wii وسیله ی بهتری میباشد را نشان خواهد داد.
Brian Upton میگوید: بازی ای که در حال ساخت آن هستیم، بیش از هر بازی دیگری که از حسگرهای حرکتی استفاده میکنند هاردکور است. بیشتر بازی هایی که برای این حسگرها ساخته میشوند خیلی خیلی کژوال هستند. ولی ما در نظر داشتیم بازی ای بسازیم که به جمعیت هاردکور گیمرها بسازد؛ بازی ای که عمق و پیچیدگی کافی را دارا باشد.
در این بازی بیشتر به مسائلی دقت شده که . . .
- برچسبها:
- Sorcery
- دلیل برتری Move
- Kinect
- Wii
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید