+
۱

با این استانداردها، پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید (اینجا کلیک کنید)

با این استانداردها، پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

تصور کنید یک روز کاری در دفترکاریتان به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی است. شما شروع به پاسخ دادن به پست های توییتر، فیس بوک می کنید و تعدادی از عکس های شب گذشته شرکت را در پیج اینستاگرام پست می گذارید. سپس یکی از مدیران به سمت شما می آید و می گوید : از شما می خواهم یک گزارش از عملکرد اینستاگراممان را در سه ماه گذشته تهیه کنید. مطمئناً خواهید گفت: حتما. اما هنگامی که شما را ترک می کند، با خود می اندیشید باید چه مواردی را در این گزارش جای دهم؟ بر اساس کدام معیارها، پیج اینستاگرام شرکت را ارزیابی کنم؟

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید