بازاریابی محتوا را یک تکنیک بازاریابی در ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن مخاطبان مشخص با هدف هدایت مشتری سودآور به سمت محتوای ایجاد شده تعریف کرده اند .
هرچه هست بازاریابی محتوا از اهمیت خارق العاده ای برخوردار است. اما دلیل این که موضوع بازاریابی محتوا تا بدین حد با اهمیت و دارای اولویت نشان داده می شود و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود چیست.
باید بپذیریم که آنگونه که هست بازاریابی محتوا را به عنوان یک اصل اساسی در موفقیت نپذیرفته ایم نه تنها ما ، بلکه خیلی از فعالان حوزه تولید و نشر محتوا وضعیت متمایزتری از ما ندارند و اصولاً بازاریابی محتوا را آنگونه که باید و شاید درک نکرده اند.
در این بخش از سلسله مقالات بانیفا قصد داریم بازاریابی محتوا را از منظری متفاوت مورد بررسی قرار دهیم تا افق روشن تری از آن را برای مخاطبین بانیفا ترسیم نمائیم با ما همراه باشید.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید