+
۶

۶ گام برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق (اینجا کلیک کنید)

۶ گام برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق

همکاران سیستم- هر کمپین تبلیغاتی چه کوچک باشد یا بزرگ، مسیر مشابهی را طی می‌کند. کمپین تبلیغاتی لزوما اقدامی بزرگ با بودجه‌ای عظیم نیست؛ حتی مجموعه‌ای ایمیل که طی یک ماه به گروهی از مشتریانتان می‌زنید، می‌تواند یک کمپین باشد. بزرگ‌ترین تاثیر ابعاد کمپین در تعیین میزان منابع مورد استفاده در هر مرحله، شامل پول و زمان است. هر کمپین تبلیغاتی شامل ۶ گام اصلی دارد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید