+
۶

هفت نکته کلیدی برای موفقیت در بازاریابی جهانی (اینجا کلیک کنید)

هفت نکته کلیدی برای موفقیت در بازاریابی جهانی

زمانی‌ که فروش بین‌المللی شرکت‌ها به پنجاه درصد کل فروش می‌رسد، تلاش می‌کنند قابلیت‌ها و توانمندی‌های بازاریابی جهانی (Global Marketing) خود را بهبود دهند.متخصصان اقتصاد و بازاریابی معتقدند که جهان قرن بیست و یکم به بازاریابی جهانی وابسته است. در حقیقت در بازارهای بین المللی و رقابتی که به طور فزاینده‌ای رو به گسترش است‌، بازاریابی جهانی کارکردی از کسب و کار نیست بلکه وظیفه اصلی کسب و کار است.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید