+
۱

| نکات ورود به بازار جدید |حساب من ،پایگاه تحلیل اقتصادی (اینجا کلیک کنید)

در ادامه ارائه مقالات روز بازاریابی و مدیریت ، در این فرصت قصد داریم نکات ورود به بازار جدید را با شما در میان بگذاریم:



۱. بر تاثیر مصرف کننده متمرکز شوید.

کاربر نهایی محصول یا خدمت شما کسی است که در نهایت سرنوشت برند شما را تعیین می کند و معرفی و شناخت یک برند جدید همانند معرفی و شناخت یک فرد جدید می باشد: همواره تنها از یک فرصت برای ایجاد تاثیر اولیه برخوردار هستید. مردم همواره دارای عاداتی هستند که بر اساس تجربیات اولیه شکل گرفته اند، پس حتما توجه کنید که در اولین برخورد با یک مشتری تاثیری مثبت از خود بجای بگذارید که ناشی از محصول و خدمات با کیفیت و با ثبات شما هستند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید