+
۱

میهن - ترجمه مقاله بررسی انگیزه و تاسف بعد از خرید (اینجا کلیک کنید)

میهن - ترجمه مقاله بررسی انگیزه و تاسف بعد از خرید

بخشی از ترجمه:
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند. تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید