+
۱

| موانع بازاریابی در ایران |حساب من ،پایگاه تحلیل اقتصادی (اینجا کلیک کنید)

اگر از من بپرسند که بزرگترین موانع بازاریابی در ایران چیست؟ می گویم: زیر ساختها و فرهنگ، زیرساختهای یک محصول یا خدمتی که می خواهد توسط بازاریابان به فروش برسد، بزرگترین مانع بر سر راه بازاریابان ایرانی است.

این زیر ساختها می توانند شامل موارد مختلفی باشند که مهمترین آنها را به شما می گویم: مدیریت، کیفیت، قیمت، ترفیعات فروش، حقوق، امنیت شغلی،فرهنگ و صداقت.اجازه بدهید تا بیشتر توضیح بدهم:

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید