اگر از من بپرسند که بزرگترین موانع بازاریابی در ایران چیست؟ می گویم: زیر ساختها و فرهنگ، زیرساختهای یک محصول یا خدمتی که می خواهد توسط بازاریابان به فروش برسد، بزرگترین مانع بر سر راه بازاریابان ایرانی است.
این زیر ساختها می توانند شامل موارد مختلفی باشند که مهمترین آنها را به شما می گویم: مدیریت، کیفیت، قیمت، ترفیعات فروش، حقوق، امنیت شغلی،فرهنگ و صداقت.اجازه بدهید تا بیشتر توضیح بدهم:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید