+
۱

مقاله ترجمه شده مديريت استراتژيكی برنامه های مديريتی ارتباط با مشتری (CRM) - آی آر پی سی (اینجا کلیک کنید)

مقاله ترجمه شده مديريت استراتژيكی برنامه های مديريتی ارتباط با مشتری (CRM) - آی آر پی سی

هنگامی که تقاضای روزافزون مشتریان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه های داخلی که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتری کند،، اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله چها رچوب مفهومی در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه های شناخت مشتری معرفی شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.

 

رای دهندگان

IrP30  

دیدگاهتان را بنویسید