بخش عمده ی تحقیق و تجربه مدیریت دانش بر یک سطح سازمانی متمرکز شده است؛ مداخلات و سیستم ها بدون تفکر زیاد درمورد اینکه چگونه با فعالیت ها و کارهای یکنواخت روزانه کارکنان دانش فردی مطابقت می کنند، طراحی می شوند. مدیریت دانش فردی رویکردی است که با تمرکز بر روش های حمایت از بهره وری یک شاغل با دانش فردی، مدیریت دانش سازمانی را تکمیل می نماید. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مدیریت دانش شخصی با استفاده از ادغام اطلاعات ادبیات موجود در زمینه عملکرد دانش و فعالیت های شاغل دانش همراه با نمونه هایی واقعی از وبلاگ ها برای اهداف حرفه ای نظیر گنجینه های دانش شخصی، نشریات آموزشی، ابزارهای شبکه سازی می باشد. ما نتایج را از بررسی اقتباسی یک وبلاگ برداشت نموده ایم تا چارچوب مدیریت دانش شخصی بوجود آید که از فعالیت های کارکنان دانش در سه بعد فرد، جوامع و شبکه ها، و ایده ها نقشه برداری می نماید. سپس درمورد کابردهای آن برای تحقیق و تجربه بحث می کنیم.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید