+
۱

مقاله انگلیسی تکامل و آینده ای از بازاریابی محیطی (بازاریابی سبز) ترجمه فارسی (اینجا کلیک کنید)

مقاله انگلیسی تکامل و آینده ای از بازاریابی محیطی (بازاریابی سبز)   ترجمه فارسی

مقاله تکامل و آینده ای از بازاریابی محیطی (بازاریابی سبز)
عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
بخشی از ترجمه مقاله بازاریابی محیطی یا سبز:
بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.

http://mihanmy.ir/post/1430
http://project-maghale.ir/post/1430

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید