+
۱

مقاله ارزش های مصرف عطر : نشانه شناختی اجتماعی (مقاله انگلیسی با ترجمه) (اینجا کلیک کنید)

مقاله ارزش های مصرف عطر : نشانه شناختی اجتماعی (مقاله انگلیسی با ترجمه)

بخشی از ترجمه مقاله :
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی

http://project-maghale.ir/post/1446
http://mihanmy.ir/post/1446

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید