+
۱

مدیریت علامت تجاری | نام تجاری | برند | گروه وکلای دادستا|وکیل|مشاوره حقوقی رایگان|وکیل ثبت شرکتها (اینجا کلیک کنید)

مدیریت علامت تجاری | نام تجاری | برند | گروه وکلای دادستا|وکیل|مشاوره حقوقی رایگان|وکیل ثبت شرکتها

مدیـریت علامت تجاری کاربرد تکنیک های بازاریابی برای یک محصول ویژه ، خطوط تولید یا علامت تجاری می باشد و افزایش ارزش قابل درک محـصولات برای مشـتریان را می طلبد. بازاریابان یک علامت تجاری را به عنوان یک تعهد ضمنی می بینند که باید سطحی از کیـفیت را که مردم از یک علامت تجاری انتظار دارند که در خریدهای حـال و آیـنده آنان در مقابل محصولات مشابه تامین نماید. ارزش یک علامت تجاری با میزان سودی که برای تولیدکننده ایجاد می کند، سنجیده می شود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید