+
۲

مجله میهن - ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و ۴ عنصر بازار یابی (اینجا کلیک کنید)

مجله میهن - ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و ۴ عنصر بازار یابی

قسمتی از ترجمه مقاله :
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید