+
۱

سه گام تبلیغات و بازاریابی (قسمت سوم) - بیزینس (اینجا کلیک کنید)

سه گام تبلیغات و بازاریابی (قسمت سوم) - بیزینس

س از معرفی دوگام نخستین تبلیغات و بازاریابی اکنون گام نهایی و حلقه ی انتهایی زنجیره تبلیغات و بازاریابی را به تعریف خواهیم نشست . گفتیم که گام نخستین تبلیغات و بازاریابی یعنی «شناخت ، بررسی و آنالیز بازار و شرایط ورود به آن» و همچنین «بررسی رفتار مشتریان» گامیست بسیار حائز اهمیت ، هرگونه ایراد و اشتباه در این گام باعث هزینه های جبران ناپذیری در گام سوم خواهد شد . تصحیح ایرادات در گام اول تبلیغات و بازاریابی بدون هزینه است و با کوچکترین هزینه ای می توان کل این گام را دگرگون کرد ، چرا که این گام تنها با داده ها و آمار و ارقامی برروی کاغذ سر و کار دارد و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است . گام دوم تبلیغات و بازاریابی نیز چنین حالتی داشت .

 

رای دهندگان

tohid_r  

دیدگاهتان را بنویسید