+
۱

رضایت مشتریان چگونه به دست می آید؟! و راه های کسب رضایت مشتریان چیست؟! (اینجا کلیک کنید)

رضایت مشتریان چگونه به دست می آید؟! و راه های کسب رضایت مشتریان چیست؟!

رضایت مشتریان مزایای بسیاری دارد. مشتریان راضی مدت زمان بیشتری نسبت به کسب و کار وفادار هستند.
80 درصد از درآمد آینده شرکت از 20 درصد از مشتریان فعلی خواهد بود، بنابراین رضایت مشتریان و حفظ مشتری های فعلی بسیار ضروری است.
علاوه بر آن هزینه جذب مشتریان جدید 5 برابر هزینه لازم جهت کسب رضایت مشتریان فعلی است.
آیا مشتریانتان از کسب و کار شما رضایت دارند؟!
در این مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که باعث رضایت مشتریان و در نتیجه رشد کسب و کار می گردند.

 

رای دهندگان

ehkh  

دیدگاهتان را بنویسید