بلیغات در عید نوروز را با دیدگاه بلند مدت بنگرید ! برخی فروشگاه ها را مشاهده می کنم که به جای استفاده بهینه از تبلیغات و ایده های بلند مدت ، صرفاً چند روز یا حتی چند ساعت جلوتر را نگاه می کنند . عموماً فروشگاه هایی که بازار کاری مرتبط با عید نوروز ، مسافرین یا مجاورین دارند به جای دیدگاه چند ساله برای تبلیغاتشان ، صرفاً چند روز یا حتی چند ساعت پس از شروع تبلیغ را می بینند .
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید