+
۱

برندی بسازیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد! (اینجا کلیک کنید)

برندی بسازیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد!

برندسازی طبیعتی دوگانه دارد که در کنار بعد مثبت خود نوعی ضعف برای برندسازی محسوب می‌شود. روشن است که به‌رغم آنچه تمایل به باور داریم، آن‌دسته از نام‌های تجاری که مورد اقبال عمومی قرار نمی‌گیرند هم هنوز قادر به کسب موفقیت هستند، چرا؟ این نام‌های تجاری به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند اقداماتی در پیش بگیرند که شرکت‌های کوچک از انجام آن عاجز هستند.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید