+
۲

برندها برای جذب مشتری چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟ | پرتال تبلیغات (اینجا کلیک کنید)

برندها برای جذب مشتری چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟ | پرتال تبلیغات

برندها برای جذب مشتری چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟
کسب و کار شما زمانی موفق و جاودان می شود که مشتری از محصولات یا خدمات تان استقبال کند. در هند، جمله ای از ماهاتما گاندی بر درب اکثر مغازه ها نوشته شده:

مهم ترین شخص کار تان، مشتری است. مشتری با دادن فرصت خدمت به او، بیشترین لطف را به شما می کند.

از این رو رفتارهایی که باعث راحتی و خوشایند مشتری می شوند را باید بیاموزید:

 


گفتن: «آیا می توانم به شما کمک کنم؟»



با لبخند از مشتری های تان استقبال و آنها را به فروشنده ی مورد نظرشان هدایت کنید. در صورت دریافت تماس از مشتری، با سلام و صبح بخیر و ... شروع کنید. سپس ببینید که چه کمکی می توانید به او کنید؟

 
برندسازی
 


راهنمایی مشتری در خرید


ممکن است مشتری ها در خرید محصولی شک داشته باشند. اگر برندی که می خواهند را در اختیار ندارید می توانید برند دیگری را پیشنهاد دهید.

 


مدیریت شکایت مشتری


اگر مشتری از محصول یا خدمات شما راضی نیست یا تمایل دارد محصول را تعویض کند یا برگرداند، بدون هیچ سرزنش و شکایتی این کار را انجام دهید. به خاطر اشتباهی که کرده اید عذرخواهی و اگر اشتباه رخ داده شده به دلیل استفاده ی نادرست از محصول است او را هدایت کنید.

 


ایمیل زدن


بعد از هر خرید مشتری، برای تشکر به او ایمیل بزنید و محصولات جدید را نیز معرفی کنید. همچنین به سوالات مشتری به سرعت جواب دهید و او را منتظر نگذارید.

 


طراحی داخلی


 
برند
مشتری ها از طراحی گرم و صمیمی مغازه خوششان می آید. البته منظور این نیست که از گران ترین دکور استفاده کنید بلکه با کمی خلاقیت می توانید دکورهای زیبایی طراحی کنید.

 


مکانی برای نشستن و استراحت


در برخی مکان ها مشتری به زمان بیشتری برای انتخاب نیاز دارد. اگر جایی برای نشستن آنها در نظر گرفته باشید احتمال خریدشان بیشتر می شود.

 


آموزش مشتری


مواردی را درباره ی برند یا محصول به مشتری بیاموزید که در جای دیگری نمی تواند آن را بیابد. مثلا اگر محصول شما غذایی است می توانید نکته ای راجع به نحوه ی بهتر پخت آن بگویید.

 

 

منبع : پرتال تبلیغات کشور

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید