پیشبینی در مورد آینده همیشه مثل تیری در تاریکی بوده است. میتوان حدسهای معقولی را با توجه به اتفاقاتی که امروز میافتد زد ولی هیچ متد بدون نقصی در این زمینه وجود ندارد. با این حال شرکت مشاوره خلاق بریتانیا یعنی FutureBrand اخیراً روش هوشمندانهای را برای پیشبینی اینکه برندها در آینده نزدیک چگونه خواهند بود به کار گرفته است. بازاری مجازی که در آن از تجار سهام خواسته شده است که بر اساس پتانسیلهای برندهای جهانی برای رشد، سهام آنها را خرید و فروش کنند. بنا بر ادعای FutureBrand نتیجه پیشگویی واقعگرایانهای از میزان قدرت برندهاست.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید