امروزه ارزش گذاری تنها بر اساس داراییهای ملموس یک شرکت در سطح جهانی و حتی منطقه ای و یا شاید در یک کشور در کشورهای پیشرفته و تا حدودی در کشورهای در حال توسعه ،امری منسوخ گشته است. اگر قبول داشته باشیم که برند، چتری از بر سر تمامیه اعمال و رفتار سازمان کشیده شده است.اکنون تمامیه شرکتهایی که دارای برند معتبر میباشند، سعی دارند تا قدرت سازمانی خود را در زیر چتر ارزش برند به جهانیان اعلام نمایند. ارزش گذاری برند در جهان بر اساس استاندارهای متفاوت و توسط سازمانهای خصوصی مختلفی در جهان انجام میگردد، اما در بین تمامیه روش ها، سه روش بسیار معروف میباشد.
اما باید در نظر داشت که معروفیت یک روش الزاما به معنای بهترین روش ممکن نیست. تعیین ارزش برند کاریست تیمی و نیاز به دانش کافی نسبت به محیط داخل و خارج سازمان داشته و قسمتی از حوزه مدیریت برند می باشد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید