آشنایی با رفتار خریدار برای هر فروشنده حکم برگ برنده را دارد،در این فرصت قصد تشریح رفتار خریدارن جوان را داریم:
زمان خرید انعطافپذیر: معمولا فروشگاهها زمان مشخصی را برای کار کردن انتخاب میکنند اما مصرفکنندهی مدرن محصولات را هر زمانی که بخواهد میخرد. به عنوان یک نتیجه شرکتهایی که میخواهند مصرفکنندگان جدیدی را کسب کنند باید گزینه فروش در طول یک روز را ارائه کنند، حتی زمانیکه فروشگاه بسته است. این کار لزوما خدمات کسبوکاری بیشتر، سرویس پاسخ به تلفن و غیره را به دنبال خواهد داشت لذا خدمات آنلاین بایستی بخش مهمی از استراتژیهای بازاریابی باشد.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید