+
۵

در هر شرایطی خودتان باشید تا موفق شوید (اینجا کلیک کنید)

HBR : در موقعیت‌های مختلف ازجمله درخواست شغل جدید یا معامله یا مشتری جدید، اغلب سعی می‌کنیم اولین اثری که روی افراد می‌گذاریم خوب باشد، بالاخص زمانی که آنها ما را خوب نمی‌شناسند یا ریسک بالایی وجود دارد، یک دسته از افراد دارای استراتژی اغلب روی منافع، اولویت‌ها و انتظارات شخصی که می‌خواهند روی او اثر بگذارند متمرکز می‌شوند. به‌نظر می‌رسد بیشتر افراد بر این باورند که این روش استراتژی امیدوارکننده‌تری است تا اینکه خودشان باشند و از این ویژگی در اولین جلسه پرریسک با دیگران استفاده کنند. اما تحقیقاتی که من به همراه اوول سزر از دانشگاه کارولینا و لارا هانگ از دانشکده کسب‌و‌کار هاروارد به‌دست آوردم، نشان می‌دهند که باورهای فوق اشتباه هستند.
در هر شرایطی خودتان باشید تا موفق شوید

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید