+
۲

موفقیت برندها بر پنج مبنای اساسی | گروه وکلای دادستا (اینجا کلیک کنید)

موفقیت برندها بر پنج مبنای اساسی | گروه وکلای دادستا

برای ساختن یک فرهنگ قوی در سازمان خود، باید از برند شروع کنید. این امر به ویژه برای شرکتهایی که در بازار صنعتی (B۲B) فعالیت می کنند، صادق است.

در حالی که محصولات مصرفی می تواند برای تحریک خرید مشتریان بر روی تبلیغات، توسعه و روابط عمومی تکیه کند، خرید و فروشهای B۲B همیشه شامل افرادی در هر دو طرف معامله می شود. به این ترتیب، رفتارهای جمعی کارکنان (فرهنگ) به چگونگی تجربه مشتریان از برند شکل می دهد.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید