+
۱

خلاقیت در عرصه بازاریابی و تبلیغات در ایران | چشم نو (اینجا کلیک کنید)

خلاقیت در عرصه بازاریابی و تبلیغات در ایران | چشم نو

آقای مسعود محمدی مشاور ارشد بازاریابی و موسس وبسایت آی بازاریابی یک شیوه خلاقانه برای تبلیغات و بازاریابی در فرودگاه های کشور ارائه داده اند که می خواهم آن را برای شما بازگو کنم.

ایشان قصد ارائه تبلیغات خود در فرودگاه مهرآباد را داشتند، چرا که با محاسباتی که انجام دادند متوجه شدند در سال ۱۳۹۲ طی ماه های بهمن و اسفند روزانه حدود ۲ میلیون نفر ...

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید