داده های جدید در آمریکا نشان می دهد که افرادجوان ، اینترنت را برای خرید محصولات خود انتخاب می کنند ، در حالی که نسل های قدیمی تر هنوز هم تبلیغات تلویزیونی را ترجیح می دهند . طبق مطالعات انجام شده : بزرگسالان مابین 35 تا 64 سال هنوز هم برای دریافت اطلاعات محصولشان تلویزیون را ترجیح میدهند ، در حالی که نسل جوان مابین 18 تا 34 سال برای دریافت اطلاعات محصول اینترنت را به همگان پیشنهاد می کنند.
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید