+
۱

ایرانسل بیمه نامه موبایلی صادر می کند (اینجا کلیک کنید)

ایرانسل بیمه نامه موبایلی صادر می کند

شرکت بیمه ایران در یک همکاری بین بخشی با ایرانسل، اقدام به راه‌اندازی بستری برای پوشش بیمه‌ای تمامی اقشار جامعه از طریق تلفن همراه کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، براساس این طرح که برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا گذاشته شده، تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند در نوروز امسال تنها با پرداخت 1820 تومان که شامل هزینه بیمه‌نامه و هزینه تراکنش می‌شود، بیمه‌نامه حوادث نوروزی را برای خود و هر یک از مشترکان ایرانسلی و غیر ایرانسلی فعال کنند.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی در این مراسم با اشاره به اینکه اولین خدمات بیمه‌ای از طریق تلفن همراه قرار است توسط ایرانسل ارائه شود، اظهار کرد: مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #999* به منوهای مربوط به این خدمت دست یابند.

وی عنوان کرد: پوشش این خدمت به شکل سراسری و بدون محدودیت جغرافیایی است و مشترکان می‌توانند با مرکز پاسخگوی ملی که برای بیمه ایران به شماره 09668 است، جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی گفت: قرار است این تیم مشترک ایرانسل و بیمه ایران در سال 94 خدمات بیمه‌ای بیشتری ارائه کنند که مبتنی بر نسل‌های ارتباطی نوین باشد.

مشترکان ایرانسل جهت فعالسازی این سیستم می‌توانند کد دستوری مربوطه را شماره‌گیری کنند تا از سقف 100 میلیون ریال پوشش بیمه‌ای در هنگام بروز سانحه در ایام عید بهره‌مند شوند.

فعال‌سازی این سرویس برای مشترکان از تاریخ 19 اسفند 1393 تا 5 فروردین 1394 امکان‌پذیر است. همچنین در صورت خرید بیمه‌نامه قبل از تاریخ 25 اسفند 1393، تاریخ شروع آن از 25 اسفند 1393 محاسبه شده و تا 25 فروردین 1394 معتبر خواهد بود و اگر پس از این تاریخ یعنی در بازه زمانی 25 اسفند 1393 تا 5 فروردین 1394 برای خرید بیمه‌نامه اقدام شود، تاریخ شروع آن معادل روز خرید و تاریخ پایان آن 25 فروردین 1394 خواهد بود.

محمد حیدری عضو هیات مدیره بیمه ایران هم در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با این تفاهم‌نامه کانالی با دسترسی آسان برای شهروندان جهت دسترسی به خدمات بیمه‌ای گشوده باشیم.

وی عنوان کرد: این بیمه‌نامه در قالب بیمه حوادث انفرادی به مدت یک ماه و از آن جهت که پوشش ایرانسل گسترده است، این کار را با اپراتور دوم آغاز کردیم که امیدواریم فتح بابی برای آرامش روانی شهروندان باشد.

او خاطر نشان کرد: مشترکان در این شیوه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بیمه ندارند.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مشترکان برای دریافت خسارت باید چه کاری انجام دهند؟ و برآورد شما از فعال‌سازی این سرویس چه اندازه است؟، گفت: برای پرداخت خسارت محدودیت زمانی وجود ندارد و حتی می‌توانند بعد از بازگشت از سفر نیز طلب خسارت کنند؛ ضمن اینکه کل شعب ما در ایام نوروز در کشور فعال و آماده ارائه خدمات حتی حین سفر است.

وی همچنین در ارتباط با سوال دوم نیز گفت: علی‌القاعده چنین کاری توسعه فرهنگ بیمه است و پیش‌بینی ما این است که 60 تا 70 درصد مشترکان ایرانسل، بیمه ایام نوروزی را فعال کنند. تنها باید توجه داشته باشند که ثبت اطلاعات با کد ملی انجام می‌شود که برای هر فرد یکسان است.

او افزود: بنابراین اگر قرار است اعضای خانواده هم بیمه شوند، باید کد ملی آنها در سیستم وارد شود.

 

رای دهندگان

ali0123  

دیدگاهتان را بنویسید