منتشر شده در جمعه, 22 شهریور 1392 10:00 | نوشته شده توسط امیر میرزایی
هیچ وقت یادم نمی ره روزی که پشت چراغ قرمز بودم که یک گدا نظر من را به خودش جلب کرد.
دیدم شرح زندگی کنونی اش و میزان نیاز پولی اش را بر روی یک مقوا نوشته بود،و همین کار او باعث شده بود مردم بی اعتنا از کنار اونگذرند.
اینجا بود که متوجه شدم در هر بیزینسی باید دارای استراتژی بود و مهمتر اینکه باید موضع خودمان دربازاریابی واضح و روشن باشد.
جای تاسف داره برای فروشگاههایی که اصلا موضع فروش خودشان را جهت عرضه محصولاتشان مشخص نکرده اند.یا بهتر بگم از روشهای سنتی بهره می گیرند و متاسفانه برخی از آنها نگاه به وضع مالی مشتری می کنند و سپس قیمت می دهند،که این کار هم ازنظر شرعی واخلاقی وبازاریابی نوین اشتباه بزرگی می باشد.
پس نتیجه می گیریم در هر بیزینسی که فعالیت می کنیم در قدم اول موضع خودمان(بصورت لیست قیمت،قیمت فروش،نوع فعالیتمان،...) را در جهت کارمان مشخص کنیم به صورت دقیق.
22 شهریور 92
نوشته : امیر میرزایی یک بازاریاب www.1bazaryab.com
دلیل گزارش دادن این مطلب:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید