این موضوع که برندها همگی نوعی دارایی هستند ، سابقه ی بسیار طولانی دارد، اما بحث ارزش گزاری مادی و مالی برندها پدیده ای جدیدی است که نقطه اوج آن را می توان در ادغام و ترکیب هایی دانست که در دهه 1980 به اوج خودرسیده است .
ارزش گذاری اقتصادی برندها علاوه بر نقشی که در معاملات بازارهای مالی ایفا می کنند ، نقش های دیگری نیز بر عهده دارد:
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید