+
۱

سامانه ۱۳۷ تسهیل کننده تعاملات اجتماعی (اینجا کلیک کنید)

سامانه ۱۳۷ تسهیل کننده تعاملات اجتماعی

مجتبی زمانیان وحیدی شهردارمنطقه3 مشهد گفت: امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی راببرند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی مرکز 137 افزود: واحد دریافت پیام‌های مردمی 137 شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است که به دنبال افزایش حجم ارتباطات و همچنین تقاضای شهروندان مبنی برامکان ارتباط مطلوب تر با مدیریت شهری، مدیران شهرداری ماهیانه در این مرکز حضور یافته و در گفتگویی تلفنی پاسخگوی درخواست های شهروندان هستند.

 

رای دهندگان

zone3  

دیدگاهتان را بنویسید