+
۱

آمادگی شهردار منطقه سه برای پاسخگویی حضوری ماهیانه در مرکز ۱۳۷ (اینجا کلیک کنید)

آمادگی شهردار منطقه سه برای پاسخگویی حضوری ماهیانه در مرکز ۱۳۷

علی یوسف زاده در ادامه افزود: کاستی ها بر کسی پوشیده نیست و تلاش ما رفع آنهاست هرچند در بسیاری از موارد به دلایلی خارج از قدرت و توان ماست اما ما همه همت خود را مصروف رفع این مسائل کرده ایم.
شهردار منطقه سه در ادامه بر لزوم تسریع در پاسخگویی به شهروندان تاکید کرد و گفت: هر چقدر سرعت پاسخگویی به شهروندان بیشتر شود رضایت شهروندان که غایت فعالیت های ما در حوزه شهری بالاتر می رود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید