+
۱

فلسفه و استراتژی ایمیل مارکتینگ - میلرفا (اینجا کلیک کنید)

فلسفه و استراتژی ایمیل مارکتینگ - میلرفا

تجربیات و تحقیقات نشان داده است، کاربران اینترنتی در دفعات ابتدایی ورود به یک سایت و یا مواجه شدن با تبلیغات یک برند دیگر سریعا اقدام به خرید یا استفاده از خدمات آن نمی کنند و ترجیح می دهند پس از گذشت زمان و به دست آوردن اطلاعات در مورد آن برند اقدام به خرید محصولات یا خدمات آن نمایند، از طرفی یک وب سایت می بایست پس از رجوع یک کاربر اطلاعات او را دریافت نموده و در دراز مدت با ارسال خبرنامه و ایمیل های هدفمند او را مجددا به وب سایت برگردانده و با ارائه محتوای مناسب پروسه اعتمادسازی انجام شود.

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید