در ادامه دوره آموزشی بازاریابی محتوا،امروز میخواهیم با نحوه ارزیابی محتوای تولید شده نیز آشنا شویم.قبــل از اینکــه اســتراتژی های بازاریابی محتوا را طراحی کنیم بهتر اســت اطلاعات کاملی را، هم در مورد شــرایط برند موردنظر در بازار فروش و هم در مورد رقبا به دســت بیاوریم. این اطلاعات به ما کمک می کند که واقع بینانه تر به ســمت هدف حرکت کنیم و دیدی همه جانبه به نوشــتن اســتراتژی ها بپردازیم.
رای دهندگان
بهترین آموزش های برنامه نویسی
توسط فرخ ابراهیمی نژاد مدیر موسس لینک پددوره های در حال ثبت نام
ورود به جشنواره و دیدن تمام دوره ها
دورهی نخبهی طراحی و برنامه نویسی وب
دوره ی آموزشی 0 تا 100 php و mysql
آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان دوره از راه دور و آنلاین
آموزش SEO
دیدگاهتان را بنویسید