+
۱

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و تاثیر آن در فروش (اینجا کلیک کنید)

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و تاثیر آن در فروش

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه
بسیار کم است که نخستین بار توسط جی کنراد لوینسون مطرح گردید. ارزان تر باشد و حداکثر نتایج
را به ارمغان آورد تمرکز می کند. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا بازاریابی پارتیزانی به
گوریلا مارکتینگ(guerrilla marketing) معروف می باشد!

 

رای دهندگان

دیدگاهتان را بنویسید